عرضه بازی مجازی «حارس‌الاقصی» در فلسطین
کد خبر: 3956053
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

عرضه بازی مجازی «حارس‌الاقصی» در فلسطین

فلسطینی‌ها نسخه جدیدی از بازی مجازی «حارس‌‌الاقصی» برای سرگرمی و شناساندن دقیق بیت‌المقدس و مسجد‌الاقصی را طراحی و عرضه کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عربی21، انجمن «برج اللقلق» در بیت‌المقدس نسخه دوم بازی مجازی «حارس‌الاقصی»(نگهبان الاقصی) را پس از دو سال از عرضه نسخه اول آن به زبان عربی و استقبال خوب کاربران از آن راه‌اندازی کرد.

این بازی در نظر دارد تا مفاهیم و اطلاعات مربوط به مسجدالاقصی به خصوص در سایه اقداماتی که رژیم اشغالگر صهیونیستی برای نابودی هویت عربی و اسلامی آن به کار گرفته است، تقویت کند. در این بازی تلاش شده است طی چندین مرحله بیشترین اطلاعات مربوط به مسجد در اختیار کاربران قرار گیرد.

این بازی همچنین درصدد است نقش نگهبانان مسجدالاقصی و کارکنان آنجا را که در معرض هجمه نظام‌مند رژیم صهیونیستی قرار دارند، تقویت کند؛ حملاتی که شامل بازداشت، تبعید و کارشکنی در کارهایشان است تا در سایه حملات مستمر شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی نقش نگهبانان آنجا به حاشیه برده شود.

منتصر ادکیدک، رئیس انجمن برج اللقلق گفت: انگیزه راه‌اندازی نسخه دوم بازی حارس‌الاقصی این بود که نسخه اول آن 200 هزار بار در کشورهای مختلف جهان بارگیری شده است.

وی افزود: بیش از نیمی از بارگیری‌ها در اروپا، اندونزی و ترکیه انجام شده است. در واقع 35 هزار نفر در ترکیه و 39 هزار نفر در اندونزی و 35 هزار کاربر در اروپا به ویژه انگلیس این بازی را بارگیری کردند. این مسئله نشان می‌دهد این بازی باید به زبان‌های مختلف عرضه شود.

رئیس انجمن برج اللقلق تأکید کرد که بازی حارس‌الاقصی چیزی مربوط به مسجد بوده و بنابراین مسئله‌ای ایدئولوژیک است و مسلمانان در سراسر جهان احساس می‌کنند که بارگیری این بازی نوعی همبستگی است.

انتهای پیام
captcha