متمولین قشر آسیب پذیر را دریابند
کد خبر: 3956363
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

متمولین قشر آسیب پذیر را دریابند

امام جمعه اردبیل، گفت: مسئولیت سختی بر دوش متمولین گذاشته شده است و آنها در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی باید قشر آسیب پذیر را دریابند و گرنه به امانت، خیانت کرده‌اند.

متمولین قشر آسیب پذیر را دریابندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امروز، هشتم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بایدن اعلام کرد ‌‌«نخواهم گذاشت ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، چه با توافق و چه بدون توافق و امنیت اسرائیل را دست یک نفر قرار نخواهیم داد»، این سخن، تهدید صریح ایران به حمله است و برعهده گرفتن مسئولیت ترورهای هسته‌ای است.

وی اظهار کرد: بعضی از روشنفکران می‌گویند چرا ما با دنیا جنگ داریم، چرا دنیا را تهدید می‌کنیم باید با دنیا آشتی کنیم این حرف کاملاً مغالطه و عوامانه و یک شعار پوپولیستی است چون ما با دنیا جنگ نداریم، کشوری را هم تهدید نمی‌کنیم و با دنیا هم آشتی داریم جز چند کشور شرور که طبیعی است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اکنون ما می‌خواهیم در برابر این حمله دشمن دفاع کنیم، در کدام نقطه بایستیم، اگر در داخل بایستیم حتما شکست می‌خوریم پس ما احتیاج به نفوذ منطقه ای و قدرت منطقه ای داریم تا تهدید را از ملت خود و کشور خود دفع بکنیم.

وی افزود: آمریکا که می‌گوید شرط آمدن من به برجام قلع و قمع نفوذ منطقه ای ایران است معنایش این است که می خواهم زمینه حمله بسیار آسان اسرائیل به ایران را فراهم کنم و باید به آنها گفت ملت ما بسیار هوشیارتر از این است که این کلاه گشاد سرش برود.

عاملی ادامه داد: در حال حاضر بخاطر تحریم ظالمانه آمریکا از یک طرف و بخاطر کرونا از طرف دیگر و گاهی بخاطر سوء مدیریت بعضی از مسئولان، انسان‌های گرفتار در جامعه ما که عاجز از تأمین نیازهای ضروری هستند زیاد شده اند و این امر مسئولیت سختی بر دوش متمولین گذاشته است و آنها در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی باید قشر آسیب پذیر را دریابند و گرنه به امانت، خیانت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha