چشم امید ۸۶ زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان به کمک نیکوکاران
کد خبر: 3957186
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

چشم امید ۸۶ زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان به کمک نیکوکاران

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: ۸۶ زندانی دیه و جرائم غیر عمد در زندان‌های استان با بدهی بالغ‌ بر هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در آستانه سال نو برای آزادی، نیازمند کمک خیران هستند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از اداره‌ کل زندان‌های استان، مصطفی کیشانی، مدیرکل این نهاد، صبح امروز، 12 اسفندماه، در دیدار چهره به چهره با مددجویان جرائم غیر عمد در زندان بندرعباس، اظهار کرد: ۸۶ زندانی دیه و جرائم غیر عمد در زندان‌های استان در آستانه سال نو، برای آزادی چشم‌انتظار کمک خیران و نیکوکاران هستند و بدهی این زندانیان بالغ‌بر یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان ستاد دیه و زندان‌های هرمزگان در تلاش هستند تا زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را پیش از آغاز سال نو فراهم کنند، تصریح کرد: امیدواریم نیکوکاران و سایر نهادهای حمایتی در این کار خیر ما را همراهی کنند. یکی از مشکلات مددکاران ستاد دیه، عدم پیگیری پرونده زندانیان توسط خانواده‌های آنان است که باید در این خصوص همراهی بهتر و بیشتری صورت بگیرد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان در پایان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۸ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۹۷۶ میلیارد ریال با همت خیران از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.

یادآور می‌شود، در این دیدار که با حضور مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان برگزار شد، مشکلات و درخواست‌های مددجویان جرائم غیر عمد در زندان بندرعباس بررسی و راهکارهای لازم، ارائه شد.

انتهای پیام
captcha