برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان
کد خبر: 3957340
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی با عنوان رویداد «صندلی تجربه» در سمنان خبر داد.

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علی منصفی‌راد، رییس مرکز علمی کاربردی این مرکز امروز 13 اسفند اظهار کرد: مجموعه رویدادهای کارآفرینی صندلی تجربه ویژه جوانان و علاقمندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دو رویداد از سلسله رویدادهای کارآفرینی در حوزه طراحی نرم‌افزارهای مبتنی بر تلفن همراه و کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک با حضور اساتید و کارآفرینان برتر کشوری در این دو حوزه برگزار شده افزود: مهدی مظفری از اساتید و کارآفرینان برتر کشور در حوزه طراحی نرم‌افزارهای تلفن همراه و همچنین فرزانه دانشمند، مؤسس و بنیانگذار استارتاپ چیگل(پلتفرم فروش اینترنتی بین‌المللی) به عنوان میزبان و سخنران حضور داشتند.

منصفی‌راد ادامه داد: در این دو رویداد «صندلی تجربه» که با هدف شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان برگزار شد، قریب به 120 نفر از جوانان و علاقمندان به حوزه‌های مختلف کارآفرینی شرکت کردند.

به گفته وی؛ مجموعه رویدادهای کارآفرینی تا پایان امسال در قالب کارگاههای حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین چندین رویداد «صندلی تجربه» برگزار می‌شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان با تاکید بر اینکه مجموعه رویدادهای کارآفرینی به صورت مجازی و از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می‌توانند با شماره 33337141 مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha