پیشتازی شاهرود در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3957348
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

پیشتازی شاهرود در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از پیشتازی این شهرستان در ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان خبر داد.

پیشتازی شاهرود در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رضا مهدیان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود امروز 13 اسفند با اشاره به اینکه مجموع افراد نام‌نویسی شده برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت در استان دو هزار و 529 نفر است گفت: از این تعداد 760 نفر آن متعلق به شهرستان شاهرود است.

وی ادامه داد: این آزمون در 14 رشته برگزار که زمان برگزاری آزمون با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشکلات و فراهم نشدن زیر ساخت فنی در بهار سال آینده اعلام شده است.

به گفته وی؛ نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های حفظ جزء ۳۰، حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ ۵ جزء اول ، حفظ ۱۰ جزء اول ، حفظ ۲۰ جزء اول ، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن کریم و همچنین ترجمه و مفاهیم ترجمه سوره بقره ، تفسیر سوره بقره و در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه ، حفظ و مفاهیم دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه و آشنایی با سبک زندگانی معصومین (ع) برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: زمان برگزاری این آزمون که به صورت مجازی خواهد بود به زودی اعلام خواهد شد که در این راستا 9 موسسه قرآنی زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha