تضمین امنیت کشور با حضور حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3957692
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

تضمین امنیت کشور با حضور حداکثری در انتخابات

امام‌جمعه تکاب گفت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها، ضامن تداوم و امنيت هرچه بيشتر بوده و شركت در اين حماسه سياسی به‌ منزله مشت محكمی بر دهان استكبار خواهد بود.

ارسالی امروز| حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها، ضامن تداوم امنیت کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام‌جمعه تکاب، ۱۵ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: به انتخابات رياست جمهوری و شورای شهر نزدیک می‌شویم و اميدواریم در اين حماسه ملی شرکت کرده و به تكليف ملی و شرعی که بر عهده همه ما است عمل و برگ زرينی ديگری به كارنامه افتخارات ملت ايران اضافه کنیم.

وی افزود: انتخابات يک امر بسيار مهم و حياتی برای كشور اسلامی بوده و به بركت پيروزی انقلاب اسلامی ملت با كفايت ايران با رسيدن به رشد و بلوغ سياسی در قبال رخدادهای مهم سياسی كشور احساس مسئوليت كرده و با قدرت و عزت، تكليف ملی و شرعی خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام رحیمی بیان کرد: به بركت پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، خون شهدا و تدابير و رهنمون‌های حكيمانه مقام معظم رهبری، آسايش و امنيت در كشور داریم و با توجه به اين امر كه حضور در انتخابات ضامن تداوم و امنيت هرچه بيشتر است شركت در اين حماسه سياسی به‌منزله مشت محكمی بر دهان استكبار خواهد بود. 

وی ادامه داد: انتخابات يک حماسه ملی و سياسی بوده كه تمامی ملت با بهره‌گيری از غیرت و تعصب ملی، خواستار پايندگی، شكوفايی و پويايی كشور بوده و اجازه دخالت از بیگانگان صلب خواهد شد.

امام‌جمعه تکاب تصریح کرد: دشمنان ما در حال رصد اتفاقات مرتبط با انتخابات ايران و حضور مردم در اين عرصه بوده که شركت حداكثری مردم در اين عرصه بسيار مهم و خطیر است.

وی گفت: با تبعيت از مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، امیدواریم ملت با حضور با شكوه‌تر از قبل در اين حماسه سياسی با صلابت و اقتدار شركت كرده و فرد صالح را انتخاب كنند.

انتهای پیام
captcha