جشنواره قرآنی احساس آرامش برگزار می‌شود
کد خبر: 3957822
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

جشنواره قرآنی احساس آرامش برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی احساس آرامش به همت دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۷ برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جشنواره قرآنی احساس آرامش به همت دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۷ و گروه فرهنگ قرآنی ابرار برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی احساس آرامش به صورت مجازی و در رشته‌های قرائت از سوره مبارکه حجرات، ترتیل از سوره مبارکه لقمان، خوشنویسی از سوره مبارکه لقمان و آیه‌گرافی از سوره مبارکه حجرات برگزار می‌شود.
 
این جشنواره در حوزه پژوهش و تحقیق با موضوعاتی مربوط به وجود امام زمان(عج)، نقاشی با موضوع یکی از آیات قرآن ویژه خردسالان از سوره مبارکه حجرات و فیلم کوتاه با موضوعات یکی از آیات سوره مبارکه حجرات یا لقمان و همچنین داستان‌نویسی با موضوع نامه‌ای به امام زمان(عج) برگزار می‌شود.
 
جشنواره قرآنی احساس آرامش، ویژه آقایان از سنین ۸ تا ۱۲ سال (خردسالان) و ۱۳ تا ۱۸ سال (نوجوانان) است. شروع این مسابقه از 21 فروردین سال آینده و همزمان با جشن میلاد امام زمان(عج) خواهد بود.
 
اعلام نتایج جشنواره قرآنی احساس آرامش ۲۰ اردیبهشت، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) اعلام شده است. در این جشنواره به 14 نفر از شرکت‌کنندگان هدایایی اعطا خواهد شد. همچنین داوری آثار از طریق انتخاب مردمی در فضای مجازی انجام می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با صفحه اینستاگرام دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۷ یا شماره تلفن 09055260860 تماس برقرار کنند.
انتهای پیام
captcha