غرس نهال به یاد شهدای ستایشگر و پیرغلامان اهل بیت(ع)
کد خبر: 3958153
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
از سوی بنیاد دعبل خزاعی برگزار شد؛

غرس نهال به یاد شهدای ستایشگر و پیرغلامان اهل بیت(ع)

مراسم «درخت‌کاری» ویژه غرس نهال برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ستایشگر و پیرغلامان اهل بیت(ع) امروز، 17 اسفندماه در محل فرهنگسرای تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خراعی، سعید غضنفری، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی طی سخنانی در رابطه با اجرای برنامه «درخت کاری» از سوی این بنیاد، اظهار کرد: این بنیاد به عنوان مرکز جامع خدمات به هیئت‌ها، تشکل‌های دینی و ستایشگران اهل بیت(ع)، در راستای فعالیت‌های فرهنگی، امسال برای اولین بار و به مناسبت گرامیداشت و ماندگاری نام و یاد شهدای ستایشگر و پیرغلامان اهل بیت(ع)، همزمان با ایام درختکاری و همچنین، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، ۲۵ اصله درخت در فرهنگسرای تهران با مشارکت مسئولان این فرهنگسرا غرس کرد.

وی افزود: این برنامه به صورت همزمان در سایر استان‌ها در حد وسع و بضاعت اجرایی خواهد شد تا بتوانیم نام و یادی از این بزرگان داشته باشیم.

غضنفری با اشاره به اینکه بنیاد دعبل خزاعی، مرکز جامع خدمات به هیئت‌ها، تشکل‌های دینی و ستایشگران اهل بیت(ع) است، گفت: این درختان در بوستان باغ نو این فرهنگسرا غرس و به نام این شهدا و ستایشگران فقید پلاک خواهند شد. بنا داریم در این بوستان، بخشی را به نام شهدای ستایشگر و پیرغلامان فقید و در قید حیات ایجاد کنیم و امروز مراسم رونمایی از آن نیز انجام شد.

غضنفری در پایان با اشاره به حضور حجت‌الاسلام باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم، تصریح کرد: مراسم امروز با حضور مداحان و چهره‌هایی همچون خانواده شهید داود عابدی، غلامعلی رجبی، ابراهیم هادی، مجید سیب‌سرخی، حسن شیخ‌آذری، مرتضی کریمی و بهرام مهرداد و ایثارگرانی همچون جواد علی‌گلی و محمود ژولیده و پیرغلامان یا خانواده‌های آنان همچون اکبر بازوبند، مهدی آصفی، اصغر زنجانی، غلامرضا سازگار، رضا موید خراسانی و علی انسانی و همچنین، خانواده پیرغلامان مرحوم علی آهی، نادعلی کربلایی، محمد کوثری و فیروز زیرک‌کار برگزار شد.

انتهای پیام
captcha