برگزاری دوره آموزش سطح یک معارف انقلاب اسلامی در گلستان
کد خبر: 3958338
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

برگزاری دوره آموزش سطح یک معارف انقلاب اسلامی در گلستان

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی محیا گرگان از برگزاری دوره آموزش سطح یک معارف انقلاب اسلامی با محتوای آشنایی با اندیشه‌های آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد.

ارسالی دوشنبه//برگزاری دوره آموزش سطح یک معارف انقلاب اسلامی در گلستانمعصومه قربانی، مدیر کانون فرهنگی تبلیغی محیا گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، از برگزاری دوره آموزش سطح یک معارف انقلاب اسلامی (آشنایی با اندیشه‌های آیت‌الله خامنه‌ای) در گلستان خبر داد.

وی با بیان اینکه بیشترین مخاطب این دوره دانشجویان و طلبه‌ها هستند و علاوه بر آن شرکت برای عموم در سطح استان آزاد است،  افزود: مبانی قرآنی انقلاب اسلامی، ابعاد سیاسی اجتماعی زندگانی ائمه، اصول فکری و عملی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب، ولایت فقیه زن، خانواده و غیره از سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

قربانی با اشاره به اینکه پایان دوره همراه با ارائه گواهینامه خواهد بود، گفت: برگزاری کارگاه تحلیل بیانات روز رهبر معظم انقلاب، مباحثه محور بودن مطالب و جمع بندی هر فصل از بیانات رهبر از ویژگی‌های این دوره است.

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی محیا گرگان با بیان اینکه مهلت ثبت نام از 12 اسفند شروع شده و تا 29 همین ماه ادامه داد، افزود: شرکت در این دوره آموزشی به صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجازی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به پیام‌رسان ایتا به نشانی maarefgorgan@ مراجعه و یا به شماره  01732252034 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha