اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای هیئت‌های مذهبی ارومیه
کد خبر: 3958360
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای هیئت‌های مذهبی ارومیه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضای شورا با اختصاص دو میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط هیئت‌های مذهبی ارومیه در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

ارسالی| اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای هیئت‌های مذهبی ارومیهبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، 18 اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بررسی بودجه پیشنهادی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه اظهار کرد: بررسی این بودجه پیشنهادی از چند روز پیش در شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز که در آن برای اجرای برنامه‌های این سازمان در مجموع 52 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار پیشنهاد شده بود.

وی افزود: در نهایت با بررسی‌های انجام شده این بودجه پیشنهادی در شورا به تصویب رسید که از این بودجه پیشنهادی دو میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی هیئت‌های مذهبی در طول سال 1400 اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: از آنجایی که سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رسالت مهمی در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی دارد اختصاص این میزان اعتبار امید است تا حدودی پاسخگوی هزینه‌های این سازمان باشد.

خلیل‌پور با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: هر چند که سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه تاکنون سعی کرده است در این راستا به وظایف ذاتی خود به خوبی عمل کند اما کار کردن در حوزه فرهنگی و مذهبی نیازمند مشارکت‌های سایر دستگاه‌های متولی نیز است.

وی عنوان کرد: بودجه مصوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سال آینده باید برای افزایش سرانه وزشی، پویاتر شدن فرهنگسراها، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره‌های گردشگری، حمایت از هنرمندان، افزایش سرانه مطالعه و سایر سرفصل‌های مورد نظر در این بودجه اختصاص یابد.

خلیل‌پور در پایان بیان کرد: توجه به موضوعات فرهنگی و مذهبی مانند دفاع مقدس از جمله موضوعات مهمی بوده که رهبری نیز بر لزوم توجه به این موضوعات تاکید دارند و همین موارد نشان دهنده اهمیت حوزه فرهنگ است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha