طرح «سه‌شنبه‌های مهدویت» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3958552
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

طرح «سه‌شنبه‌های مهدویت» در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت اردبیل، گفت: طرح «سه‌شنبه‌های مهدویت» با موضوع «انحرافات در عرصه مهدویت» با حضور استادان برجسته استانی در فرهنگسرای پارک بانوان اردبیل برگزار می‌شود.

طرح «سه شنبه‌های مهدویت» در اردبیل برگزار می‌شوداعظم محمدی، مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: طرح«سه‌شنبه‌های مهدویت» با موضوع «انحرافات در عرصه مهدویت» با حضور استادان برجسته استانی و با همکاری شهرداری و شورای شهر اردبیل در فرهنگسرای پارک بانوان اردبیل برگزار می‌شود.

محمدی، خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی، دکتر نوری و وجدانی به‌عنوان سخنرانان این طرح، مخاطبین را با مفاهیم و مضامین مهدوی آشنا کرده و به شبهات و سوالات آنها در زمینه مهدویت پاسخ می‌دهند.

مسئول اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی، گفت: در اجرای این طرح، به دنبال تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه هستیم و این نتیجه کار جمعی از منتظران است که هر هفته در روز‌های سه‌شنبه به نیت نذر سلامتی امام زمان(عج) و برای زنده نگه داشتن یاد آن حضرت در بین قشر‌های مختلف جامعه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و همدلی بیشتر بین افراد جامعه تصمیم گرفتیم با کمک دوستان مهدوی، در قالب پویش مهرمهدوی به نیابت از امام زمان(عج) به همنوعان خود خدمت کنیم و ثواب آن را به آستان مقدس حضرت ولیعصر(عج) تقدیم کنیم.

گفتنی است؛ در فضای عرفانی این مراسم، جهت تعجیل در فرج امام عصر(عج)، دعای توسل قرائت می‌شود.

انتهای پیام
captcha