حمایت مالی از برگزاری رویداد‌های استارت‌آپی در اردبیل
کد خبر: 3959304
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

حمایت مالی از برگزاری رویداد‌های استارت‌آپی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: در راستای رونق بخشی به حوزه صنعت استان و به منظور حمایت از ایده‌های نو، رویداد‌های استارت‌آپی حمایت مالی می‌شود.

حمایت مالی از برگزاری رویداد‌های استارت‌آپی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۲۳ اسفندماه اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی و متولی حمایت از صنایع کوچک، از برگزاری کلیه استارت آپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی استان حمایت مالی می‌کند.

وی برگزاری رویداد‌های استارت آپی را از جمله برنامه‌هایی دانست که به طور جد در شرکت شهرک‌های صنعتی دنبال می‌گردد که برگزاری این رویداد‌ها نقش بسزایی در بهبود فن آوری فرایند تولید خواهد داشت.

اهلی ادامه داد: در سال ۹۹ از برگزاری ۲ استارت آپ در حوزه HSEE و صنایع غذایی و لبنی حمایت مالی شد که این حمایت‌ها در سال آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده و فکر نو دعوت نمود تا با حضور در استارت آپ ها، زمینه را برای شکوفایی هر چه بیشتر بخش صنعت استان مهیا سازند.

انتهای پیام
captcha