آمار جان‌باختگان کرونایی در لرستان به ۱۳۵۷ نفر رسید
کد خبر: 3959316
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

آمار جان‌باختگان کرونایی در لرستان به ۱۳۵۷ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای ۲۳۸ مورد جدید به کرونا‌ویروس در استان خبر داد و گفت: تاکنون بر اثر بیماری کرونا‌ویروس ۱۳۵۷ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

آمار جان‌باختگان کرونایی در لرستان به ۱۳۵۷ نفر رسیدبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ۲۳ اسفند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز 21  اسفندماه، ۲۳۷ هزار و ۲۳۷ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۶ هزار و ۳۴۴ نمونه تست جواب داده شده که ۶۹ هزار و ۹۱۴ نمونه تست مثبت بوده است، اضافه کرد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کروناویروس یک هزار و 357 نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی یادآور شد: با توجه به ورود کرونای انگلیسی به استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان ۱۵۸ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم از سفر به استان‌ها و شهرهای نارنجی و قرمز اجتناب کنند، تأکید کرد: شهروندان لرستانی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی برای انجام نمونه‌گیری به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، بر اساس آمار روزهای 20 و 21 اسفندماه، ۲۳۸ مورد تست مثبت جدید و بدون فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام
captcha