اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تنویر برگزار شد
کد خبر: 3960149
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تنویر برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تنویر با تجلیل از بیش از هزار و 80 منتخب برگزار شد.

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تنویر برگزار شدسرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره  قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تنویر با حضور فرماندهان ارتش و رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ادارات و سخنرانی حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز  24 اسفندماه برگزار شد که طی این مراسم، از بیش از هزار و 80 نفر از منتخبان با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.   

وی ادامه داد: چهارمین دوره جشنواره تنویر با محوریت سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان پایور و خانواده‌های ادارات پنجگانه نیروی دریایی، زمینی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا با تعامل با مؤسسه درس‌هایی از قرآن برگزار ‌شد.

میدانی اظهار کرد:  این مسابقه براساس تفسیر سوره مبارکه لقمان، تألیف حجت‌الاسلام محسن قرائتی، ویژه افراد بالای ۱۵ سال با شیوه‌نامه جامع در دو مرحله مقدماتی و نهایی برپا شد. همچنین تبلیغات و محتوای این جشنواره و کلیپ‌هایی کوتاه از سخنان حجت‌الاسلام قرائتی و همچنین رؤسای عقیدتی ـ سیاسی در شرح و تفسیر آیات در بیش از 3 هزار و 600 کانال قرآنی و مصابیح معرفت و مصباح قرآن در پیام‌رسان‌های سروش و در پایگاه اینترنتی آجا بارگذاری شد.

رئیس اداره  قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش اضافه کرد:  این دوره از جشنواره با حضور بیش از 117 هزار نفر به صورت حضوری و در بستر فضای مجازی با حضور بیش از 62 هزار نفر، در مجموع 179 هزار نفر برگزار شد.

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تنویر برگزار شد

وی راجع به علت انتخاب این سوره برای چهارمین دوره جشنواره، بیان کرد: احترام به والدین، امر به معروف و نهی از منکر، امر به اقامه نماز، عدم شرک به خدا و عدم تکبر و ... از جمله موضوعات این سوره است که آموزش سبک زندگی قرآنی را آموزش می‌دهد.

میدانی اضافه کرد: همچنین فرزندان خردسال نیز با حضور در رشته نقاشی، اجرای تئاتر، شعر و ... سعی کرده‌اند تا مضامین این سوره را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha