92 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی شناسایی شد
کد خبر: 3960891
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
در 24 ساعت گذشته؛

92 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی گفت: در 24 ساعت گذشته در سطح استان 92 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده که از این تعداد 78 نفر بستری شدند.

ارسالی| 92 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی شناسایی شدجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در استان 92 مورد بود، اظهار کرد: از این تعداد ارومیه بیشترین تعداد بیمار مبتلا به کرونا را داشته است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 78 نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: با توجه به روند افزایشی تعداد بستری‌های کرونا از مردم درخواست می‌شود تا در ایام نوروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از انجام سفر و دید و بازدیدها خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه در مجموع در حال حاضر 474 بیمار کرونایی در سطح استان بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد 147 نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 33 نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند، عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته همچنین یک نفر در مهاباد به دلیل ابتلا به کرونا جان خویش را از دست داد.

آقازاده گفت: در مجموع تاکنون سه هزار و 722 نفر در سطح استان فوت کرده‌اند و امید است مردم با توجه بیشتر به موارد بهداشتی اجازه افزایش تعداد بیماران کرونایی را ندهند تا دیگر شاهد شنیدن اخبار تلخ نباشیم.

انتهای پیام
captcha