اهدای کتابخانه شخصی مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی به دانشگاه تبریز
کد خبر: 3960987
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

اهدای کتابخانه شخصی مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی به دانشگاه تبریز

کتابخانه شخصی مرحوم محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از سوی همسر وی به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز، اهدا شد.

اهدای کتابخانه شخصی مدیرکل فقید ارشاد آذربایجان‌شرقی به کتابخانه دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، کتابخانه شخصی مرحوم محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از سوی همسر وی به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز، اهدا شد.

این مجموعه از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۹۹ توسط خود آن مرحوم خریداری شده و اغلب در موضوع روانشناسی است.

بر پایه همین گزارش، محمدپور، همچنین مؤلف دو جلد کتاب «سیری در مفاهیم و کلید واژه‌های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» بود و فعالیت‌های فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی در کارنامه خود داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز و دکترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی کشور بود، وی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۵ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بود.

یادآور می‌شود، مرحوم محمدپور متولد ۱۳۴۷ شهرستان سلماس بود و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. زنده‎یاد محمد محمدپور 10 آبان‌ماه 1399 به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، به دیار حق شتافت.

انتهای پیام
captcha