مشارکت بالای مردم در انتخابات بیانگر اقتدار ملت ایران است
کد خبر: 3961051
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

مشارکت بالای مردم در انتخابات بیانگر اقتدار ملت ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نماد وحدت ملی بوده و مردم با مشارکت بالای خود وحدت و اقتدار ملت ایران را در دنیا به اهتزاز در می‌آورند، گفت: مردم با شرکت در انتخابات  به سهم خود در سرنوشت کشور سهیم بوده و مسئولان را با اراده خود روی کار می‌آورند.

سیدعلی آقازاده، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت بالای مردم اظهار کرد: بی‌تردید انتخابات ۱۴۰۰ با همت، عزت و بصیرت مردم، به واسطه مشارکت بالای همگانی به یکی از تاریخی‌ترین سال‌های انقلاب‌اسلامی تبدیل خواهد شد و بار دیگر ملت بزرگ ایران صحنه عبرت‌آموزی برای دشمنان این مرز و بوم خلق خواهندکرد.

وی خداباوری، مردم باوری و خودباوری را از مظاهر انتخابات دانست و افزود: مردم با شرکت در انتخابات  به سهم خود در سرنوشت کشور سهیم بوده و مسئولین را با اراده خود روی کار می‌آورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نماد وحدت ملی بوده و مردم با مشارکت بالای خود وحدت و اقتدار ملت ایران را در دنیا به اهتزاز در می‌آورند، خاطرنشان کرد: مردم با دقت و حساسیت در انتخابات، رئیس جمهوری مردمی و امیدوار را انتخاب کرده تا با عملکرد انقلابی و جهادی، مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ نشان دهد، گفت: اگرچه کار دشمن‌ همین‌ است اما مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با وجود برخی کاستی‌ها، مشکلات را پای انقلاب ننوشته و با قدرت و بصیرت نقشه‌های شوم دشمن را یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام
captcha