جشن و احیای شب نیمه‌شعبان دانش‌آموزی در خانه
کد خبر: 3961439
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

جشن و احیای شب نیمه‌شعبان دانش‌آموزی در خانه

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به معرفی این استان به عنوان دبیرخانه کشوری پایگاه «انتظار و مهدویت» از برگزاری مراسم جشن و احیای شب نیمه‌شعبان دانش‌آموزی خبر داد.

مراسم احیای دانش‌آموزی در فضای مجازی برگزار می‌شودسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزد به عنوان دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت معرفی شده، 3 ویژه برنامه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت بقیة الله الاعظم(عج) در نظر گرفته شده که از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن و احیای شب نیمه‌شعبان گفت: مراسم احیای دانش‌آموزی با عنوان «طلوع خورشید در شب»، امشب، هشتم فروردین، از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴ و همچنین مراسم جشن نیمه‌شعبان با عنوان «منجی موعود» روز دوشنبه، نهم فروردین از ساعت ۲۰ الی ۲۱ اجرایی خواهد شد.

غفاریان افزود: این دو برنامه که به صورت پخش زنده از کانال انتظار و مهدویت در شبکه شاد به آدرس @entezarvamahdaviatmedu برگزار می‌شود، با برنامه‌های جذاب، مسابقه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده همراه خواهد بود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، راه‌اندازی پویش «مشق انتظار» در رشته‌های هنری ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت نیمه شعبان اعلام کرد.

غفاریان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، از طریق پایگاه مهدویت و انتظار در مسیر ترویج سبک زندگی مهدوی در بین فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان قدمی هرچند کوچک برداریم.

انتهای پیام
captcha