دشمن به دنبال تحریف فرهنگ مهدویت است
کد خبر: 3961621
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

دشمن به دنبال تحریف فرهنگ مهدویت است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه دشمن سعی دارد تا با تحریف احادیث و موضوعات تاریخی و جنگ نرم اذهان جوان‌ها را نسبت به موضوع مهدویت تغییر داده و نوعی غفلت به این موضوع را در جامعه تسری دهد.

ارسالی| دشمن به دنبال تحریف فرهنگ مهدویت استحجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری، نماینده مردم  آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی، با بیان اینکه نیمه شعبان فرصتی برای تفکر در موضوع ظهور و غیبت حضرت امام زمان(عج) است، اظهار کرد: علما و دانشمندان نیز با تبیین اتفاقات پیرامون ظهور می‌توانند نقش مهمی در روشنگری و آگاهی دادن به مردم در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مهم منتظران در زمان ظهور، افزود: نخستین اقدامی که منتظر واقعی باید انجام دهد، این است که برای زمینه‌سازی مقدمات ظهور تلاش کند و با عمل کردن به آموزه‌های اسلامی و اهل بیت(ع) رفتاری از خود نشان دهد که الگویی از یک منتظر واقعی باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با ظهور امام زمان(عج) عدالت در جهان گسترده شده و مقابله با تبعیض، ظلم و ستم و استکبار جهانی از اهداف اصلی ایشان از حکومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پس از روی کار آمدن سعی کرده است ضمن مبارزه با ظلم و فساد و حمایت از مستضعفان جهان، شرایط لازم برای آمادگی ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند، بیان کرد: به امید خدا این پرچم مبارزه با ظلم و ستم نیز به دست صاحب اصلی این انقلاب یعنی امام زمان(عج) سپرده خواهد شد.

شبستری با اشاره به ترس دشمنان از فرهنگ مهدویت، تصریح کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا با تحریف احادیث و موضوعات تاریخی و جنگ نرم اذهان جوان‌ها را نسبت به موضوع مهدویت تغییر داده و نوعی غفلت به این موضوع را در جامعه تسری دهد.




 

انتهای پیام
captcha