جشن نیمه شعبان در روستای گلزار برگزار شد
کد خبر: 3961770
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

جشن نیمه شعبان در روستای گلزار برگزار شد

جشن نیمه شعبان شب گذشته، 9 فروردین‌ماه در روستای گلزار پایین شهرستان پاکدشت با حضور صابر خراسانی، شاعر آئینی کشور و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، جشن نیمه شعبان شب گذشته، 9 فروردین‌ماه در آموزشگاه اتحاد روستای گلزار پایین شهرستان پاکدشت با حضور صابر خراسانی، شاعر آئینی کشور و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام صمدی، کارشناس مذهبی در این مراسم با اشاره به حدیثی در باب عصر ظهور، گفت: علم، 27 حرف است و ما تاکنون تنها به دو حرف آن دسترسی داشته‎ایم و مردم بیش از این دو حرف را نمی‌دانند؛ هر گاه امام زمان(عج) قیام کنند، 25 حرف دیگر بین مردم اشاعه می‌شود و حجاب‌های کشف علم کنار می‌رود.

وی ادامه داد: در عصر ظهور جهان امن، عمرها طولانی و دغدغه همه فقط جلب رضایت حضرت مهدی(عج) می‌شود. در آن عصر جهان یکپارچه شیعه شده و فقر، بدبختی و غم و غصه نداریم؛ دیگر مسئول بی‎لیاقت پیدا نمی‌شود و ملت بصیر خواهند شدند.

علیرضا جمشیدی، عضو شورای روستای گلزار پاکدشت نیز در حاشیه این مراسم، گفت: بیش از ۵۰ درصد از تولیدات گل و گیاه کشور در این روستا تولید و توزیع می‌شود. روستای گلزار اصلی‌ترین مرکز تولید گل و گیاه در کشور است و همه اینها به برکت نان حلال و رعایت خمس و زکات تولیدکننندگان این منطقه است.

شعر خوانی صابر خراسانی، اجرای زنده امید معنوی، خواننده آئینی کشور و برگزاری مسابقه همراه با اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha