توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3961970
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه در آذربایجان‌غربی

هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی به مناسبت روز جمهوری اسلامی برگزار و دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

ارسالی امروز| توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۱۱فروردین ماه، در مراسم توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، اظهار کرد: هر کس دل نیازمندان و دل شکستگان را به دست آورد نوعی اتصال به خداوند است پس هر کس برای بندگان خدا کاری کند کاری الهی و عبادی به شمار می رود.

وی افزود: باید سال ۱۴۰۰ به عنوان فرهنگ سازی جمعیت مطرح شده و برای امام(ره) امت سازی کرد و برای نسل آینده یک قدرت در مقابل دشمنان باشیم.

شهسواری بیان کرد: جمعیت نماد قدرت است و باید به دنبال قدرت سازی بود و آن را جدی گرفت و با وجود اینکه هم اکنون جوانان و خانواده‌ها عنوان می‌کنند که فرزندآوری هزینه‌های فراوانی دارد اما همه مشکلات با تفکر و آگاهی قابل حل است.

وی ادامه داد: متاسفانه مدارس ابتدایی همه ساله ۲٠ تا ۳٠ درصد خالی می‌شود بنابراین دانشجویان باید با فرهنگ‌سازی زمینه افزایش جمعیت را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha