دوره جامع آموزش مجازی قرآن کریم در ماهشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3962298
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

دوره جامع آموزش مجازی قرآن کریم در ماهشهر برگزار می‌شود

طرح جامع آموزش مجازی قرآن کریم با همکاری تعدادی از موسسات قرآنی بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

دوره جامع آموزش مجازی قرآن کریم در ماهشهر  برگزار می‌شودفاطمه مکوندی، مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اعلام کرد: طرح جامع آموزش مجازی قرآن کریم با همکاری تعدادی از موسسات قرآنی بندر ماهشهر  و بندر امام خمینی(ره) همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی درباره رشته‌های این طرح گفت: این رشته‌ها شامل: قرائت، آموزش حفظ کل و حفظ موضوعی، آموزش تفسیر تخصصی، آموزش اخلاق در قرآن و سبک زندگی اسلامی، آموزش تجوید تخصصی، آموزش تربیت معلم و مربی قرآن، ترجمه و مفاهیم، نهج البلاغه، آموزش احکام بانوان و دختران و همچنین آموزش و پژوهش آیات ولایت و مهدویت در قرآن است.

مکوندی با بیان اینکه این دوره به صورت رایگان مجازی برگزار خواهد شد، افزود: کلاس ها از اول ماه مبارک رمضان همزمان با ۲۵ فروردین آغاز می‌شوند. این طرح با مشارکت موسسات حجت خاتم، مصباح الهدی، کوثر اهل بیت(ع)، کوثر شهرک طالقانی و خانه‌های قرآن: نورالمهدی شهرک رجایی، بیت صالحین، ام ابیها و موسسات رضوان و شکوفه‌های ام البنین بندر امام برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر گفت: هدف این طرح که با حمایت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور و استان اجرا می‌شود این است که بتوانیم در این شرایط خانواده‌ها را به قرآن کریم دعوت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha