مؤسسات قرآن الیگودرز مجری برگزاری مسابقات در ماه رمضان می‌شوند
کد خبر: 3962489
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

مؤسسات قرآن الیگودرز مجری برگزاری مسابقات در ماه رمضان می‌شوند

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی الیگودرز از اجرای برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه رمضان در فضای مجازی خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان، برگزاری مسابقات قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به مؤسسات قرآن واگذار شده است و هر مؤسسه مجری یک مسابقه برای قرآن‌آموزان و مخاطبان خود خواهد بود.

مؤسسات قرآنی الیگودرز مجری مسابقات قرآنی ویژه رمضانحجت‌الاسلام محمد محمودی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان، گفت: آموزش مجازی قرآن، محافل مجازی انس با قرآن، محافل جزءخوانی روزانه قرآن در قالب فضای مجازی و ختم قرآن از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان، برگزاری مسابقات قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به مؤسسات قرآن واگذار شده است و هر مؤسسه مجری یک مسابقه برای قرآن‌آموزان و مخاطبان خود خواهد بود.

محمودی ادامه داد: البته برگزاری مسابقات قرآن نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است تا مؤسسات قرآنی بتوانند جوایز منتخبان این مسابقات را فراهم کنند که در این راستا به‌دنبال تأمین اعتبار برای برگزاری این مسابقات هستیم.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز به شرایط کرونایی الیگودرز و تعطیلی فعالیت حضوری مؤسسات قرآن این شهرستان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های آموزشی مؤسسات قرآن این شهرستان در رشته‌های حفظ و قرائت به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ختم قرآن برای متوفیان به همت مؤسسات قرآن این شهرستان، بیان کرد: مؤسسات قرآن برای هر متوفی این شهرستان در اولین شب خاکسپاری مراسم ختم قرآن برگزار می‌کنند و اغلب این ختم‌های قرآن فی‌سبیل‌الله است اما برخی از خانواده‌های متوفیان بابت این ختم‌های قرآن هزینه‌ای را به میل و رضایت خود به مؤسسات پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha