مشارکت تقسیطی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات
کد خبر: 3962740
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

مشارکت تقسیطی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه امکان مشارکت تقسیطی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات برای علاقه‌‌مندان به این امر به‌وجود آمده است، گفت: در این طرح، مشارکت با پرداخت نذورات به‌صورت تقسیطی انجام می‌شود.

مشارکت تقسیطی در

محمدتقی چارمحالی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه امکان مشارکت تقسیطی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات برای علاقه‌‌مندان به این امر به‌وجود آمده است، گفت: در این طرح، مشارکت با پرداخت نذورات به‌صورت تقسیطی انجام می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های ستاد استان در بازسازی و توسعه عتبات گفت: یکی از این پروژه‌ها، طرح بنای نور برای توسعه حرم مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) است که خوزستان استان معین این طرح است.

چارمحالی گفت: توسعه حرم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) مزین به نام صحن و شبستان عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) نیز از دیگر پروژه‌هایی است که ستاد به‌صورت مشارکتی انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان بیان کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در بازسازی حرم‌های مطهر می‌توانند به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح استان مراجعه و یا با شماره 06133360100 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha