انعقاد تفاهم‌نامه تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز
کد خبر: 3962826
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

انعقاد تفاهم‌نامه تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز

تفاهم‌نامه همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز و آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و اتحادیه انجمن‌های دانش آموزان شهرستان اهواز با هدف تنظیم چارچوب‌های عملیاتی و همکاری مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی دانش آموزی به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اداره تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهوازبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، تفاهم‌نامه همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز و آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و اتحادیه انجمن‌های دانش آموزان شهرستان اهواز به منظور گسترش همکاری دو جانبه و در راستای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و استفاده از ظرفیت های موجود به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه همچنین با هدف تنظیم چارچوب‌های عملیاتی و همکاری متقابل و مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی دانش آموزی و مدرسه‌محور با تاکید بر رسیدن مدلی برای طرح‌های تربیتی آموزشی مدرسه‌ای در گام دوم انقلاب اسلامی ارائه شد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن تقدیر از تمامی مجموعه‌های آموزش و پروش، انعقاد این تفاهم‌نامه را راهی برای ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان برشمرد.

گفتنی است؛ این نشست با حضور‏ حجت‌الاسلام محمدامین منابی‏، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز‏، محمدرضا تقی‌زاده‏، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و حجت‌الاسلام میلاد ساعدی‏، مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش آموزان شهرستان اهواز همراه بود.

انتهای پیام
captcha