مجموعه‌های فعال فرهنگی در یزد معرفی می‌شوند
کد خبر: 3963144
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

مجموعه‌های فعال فرهنگی در یزد معرفی می‌شوند

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از معرفی مجموعه‌های فعال فرهنگی اعم از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی، هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مجموعه‌های فعال فرهنگی در یزد معرفی می‌شوندسعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و اینکه وضعیت یزد اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌برد و ماه رمضان امسال نیز با اعمال محدودیت‌هایی همراه خواهیم بود، اجرای برنامه‌های مجازی یکی از اقدامات در این ماه بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: در استان یزد مجموعه‌های فعال فرهنگی اعم از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی، هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی در حال فعالیت هستند لذا از سوی روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد مقرر شد نسبت به معرفی این مجموعه‌ها اقدام شود.

صدیقی افزود: در این راستا از مجموعه‌های فعال دعوت خواهد شد و مصاحبه‌ای از اقدامات انجام شده و افتخارات کسب شده به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: این اقدام که با هدف معرفی مجموعه‌های فعال فرهنگی و انتقال ارزش‌ها و تجارب ارزنده آنها به سایر همسنگران خواهد بود، در قالب کلیپ و همچنین به صورت مکتوب در ماه مبارک رمضان به سمع و نظر مردم دارالعباده خواهد رسید.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: با معرفی این مجموعه‌ها بتوان قدمی هر چند کوچک در راستای انتقال ارزش‌های فرهنگی و اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام
captcha