ضرورت عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال
کد خبر: 3963148
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

ضرورت عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال

امام جمعه ارومیه گفت: باید واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی در راستای عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری که درقالب شعار سال ارائه شده با تمام توان تلاش کنند.

ارسالی امروز ا ضرورت عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی و رفع موانع تولید باید در آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۱۸ فروردین ماه، در دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: شعار سال باید در حوزه صنعتی و شهرک‌های صنعتی استان عملیاتی شود،
وی افزود: بررسی دقیق توانمندی‌ها در حوزه شهرک‌های صنعتی و کمک به واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهید و با تمام توان خود در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی بکار بگیرید.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: مشوق‌های تولیدی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیار مهم است پس با شفاف سازی و تصریح مشوق‌های لازم در سرمایه گذاران انگیزه لازم برای مشارکت در تولید را افزایش دهید.
وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی، قطب کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و پیوند صنعت با کشاورزی در حوزه بهره‌وری و تلاش برای بالابردن ارزش افزوده محصولات کشاورزی و بسته بندی و فرآوری‌های صنعتی می‌تواند در پیشرفت صنایع استان موثر باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، تصریح کرد: گزارش اقدامات خود را برای مردم در فضای رسانه‌ای و صدا و سیمای استان تشریح کنید چرا که امید بخشی به مردم برای مدیران اجرایی استان لازم و ضروری بوده و بحمدالله کارهای بسیار خوبی در حوزه شهرک‌های صنعتی انجام گرفته که قابل تقدیر است.
انتهای پیام
captcha