یورش هزاران صهیونیست به اماکن مقدس مسلمانان در کرانه باختری
کد خبر: 3963198
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

یورش هزاران صهیونیست به اماکن مقدس مسلمانان در کرانه باختری

هزاران شهرک‌نشین صهیونیست شب گذشته به اماکن مقدس و مزارهای مسلمانان در روستای کفل حارس واقع در کرانه باختری یورش برده و به این مکان‌های مقدس بی‌حرمتی کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، شاهدان عینی اعلام کردند که چهارشنبه شب (18 فروردین) شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل به مقدسات اسلامی روستای کفل حارس در شمال سلفیت حمله‌ور شده و به بهانه ادای مراسم تلمودی و شعائر دینی یهودیان، این اماکن مقدس را مورد هتک حرمت قرار دادند.
 
عصام ابویعقوب، شهردار کفل حارس در این زمینه گفت: از روز گذشته تا کنون این دومین بار است که صهیونیست‌ها به این روستا یورش آورده‌اند. ظهر دیروز نیز به بهانه برگزاری مراسم عبادی به این روستا حمله‌ور شده و در اماکن اسلامی روستا مراسم خود را انجام دادند.
 
وی افزود: پیش از یورش شهرک‌نشینان به روستا، نظامیان صهیونیست ورودی اصلی روستا را بسته و با قرار دادن موانعی، از عبور و مرور شهروندان فلسطینی جلوگیری کردند.
 
به گفته ابویعقوب، روستای کفل حارس به صورت پی در پی از سوی شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست مورد تعرض قرار می‌گیرد و این اقدامات بر زندگی شهروندان و آزادی رفت و آمد آنها تأثیرات منفی برجای گذاشته است.
انتهای پیام
captcha