حمایت از 3600 یتیم در سمنان
کد خبر: 3963260
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

حمایت از 3600 یتیم در سمنان

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: از سوی حامیان ایتام و خیران، یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به‌حساب سه هزار و ۵۹۳ یتیم و فرزند محسنین طی عید نوروز در استان واریز شد.

حمایت از 3600 یتیم در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان عصر روز گذشته 19 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به‌حساب سه هزار و ۵۹۳ یتیم و فرزند محسنین در عید نوروز واریز کردند، گفت: در حال حاضر ده هزار و ۱۶۲ حامی حمایت ۷۶۵ یتیم و دو هزار و ۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند.

وی ادامه داد: عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان و یا اهدا کالا بوده که با توجه به مبلغ واریزی حامیان، از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان بر اجرای پویش ایران مهربان تاکید کرد و افزود: بهبود وضعیت معیشتی و رفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

قوسی اظهار کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین به طور کلی یک میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان به‌صورت نقد و ۳۵۳ میلیون تومان به‌صورت کالا در اسفندماه سال ۹۹ به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

انتهای پیام
captcha