اولویت قرار دادن گردشگری باعث خیز کرونا در کشور شد
کد خبر: 3963396
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

اولویت قرار دادن گردشگری باعث خیز کرونا در کشور شد

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری‌های دولت در مبارزه با کرونا در ایام نوروز، گفت: اولویت قرار دادن اقتصاد و گردشگری در ایام اخیر، کشور را به مرحله بحران رسانده است.

به گزارش ایکنا از کردستان،  محسن فتحی، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، امروز 21 فروردین‌ماه به مناسبت روز جهانی بهداشت در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، اظهار کرد: سفرهای نوروزی نتوانست اقتصاد گردشگری را از مهلکه آسیب‌های ناشی از کرونا نجات دهد.

وی با اشاره به کم‌کاری‌های دولت در مبارزه با کرونا در ایام نوروز، افزود: اولویت قرار دادن اقتصاد و گردشگری در ایام اخیر، کشور را به مرحله بحران رسانده است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با بحرانی شدن اوضاع ضروری است با ایجاد محدودیت‌ها از شیوع بیشتر این بیماری و افزایش آمار مرگ و میرها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: روز جهانی بهداشت فرصت مغتنمی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها و دستاوردها در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با هم در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

فتحی با بیان اینکه برخورداری از بالاترین استاندارد بهداشتی، یکی از حقوق اساسی هر انسانی بدون تمایز نژاد است، یادآور شد: در سال جاری و با وجود فراگیری ویروسی کشنده در سطح جهان، روز جهانی بهداشت بیشترین تمرکز خود را روی این امر قرار داده است که همه افراد از شرایط زندگی و کار مناسب برای داشتن سلامتی برخوردار باشند.

انتهای پیام
captcha