خادم ارزشمند اندیشه‌های شیعی
کد خبر: 3963769
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
پیام تسلیت حداد عادل در درگذشت رضا سرسوی

خادم ارزشمند اندیشه‌های شیعی

رئیس بنیاد سعدی در پیام تسلیتی گفت: رضا سرسوی یکی از شاعران اردو زبان صاحب‌نام در شبه قاره بود که خدمات ارزشمندی در معرفی اندیشه‌های شیعی در آن منطقه داشت.

خدمات ارزشمندی رضا سرسوی در معرفی اندیشه‌های شیعیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی در پی درگذشت مرحوم رضا سرسوی شاعر اردو زبان و صاحب‌نام در شبه قاره پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر ارجمند، از پیر غلامان و دوستداران جمهوری اسلامی ایران، شادروان رضا سرسوی موجب اندوه و تأسف عمیق شد، وی یکی از شاعران اردو زبان صاحب‌نام در شبه قاره بود که با سرودن مجموعه آثاری در ابراز ارادت به ائمه معصومین(علیهم السلام) بزرگداشت انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و نیز شهید قاسم سلیمانی، خدمات ارزشمندی در معرفی اندیشه‌های شیعی در آن منطقه داشت و درگذشت سرمایه‌های انسانی، چون ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای اهالی فرهنگ و ادب ایران اسلامی است.

اینجانب فقدان این شخصیت ارجمند را به خانواده محترم ایشان و جامعه فرهنگی و ادبی هندوستان و ایران و علاقه‌مندان به ادبیات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان تسلیم می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای آن شادروان علو درجات و رحمت واسعه الهی طلب می‌کنم.

غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی

انتهای پیام
captcha