توزیع بیش از 15 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهر گناوه طی سال گذشته
کد خبر: 3963782
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
امام جمعه گناوه خبر داد:

توزیع بیش از 15 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهر گناوه طی سال گذشته

امام جمعه گناوه از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان گناوه در سال گذشته خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی با رعایت حریم نیازمندان، به یاری آنها شتافتند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در نشست گروه‌های جهادی شهرستان گناوه که به منظور هماهنگی هرچه بیشتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مصلای جمعه گناوه برگزار شد، گفت: در سال ۱۳۹۹، گروه‌های جهادی شهرستان با همکاری و همدلی و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمک به نیازمندان حماسه آفریدند.

رکنی حسینی خاطر‌نشان کرد: در ماه رمضان سال گذشته، نهاد امامت جمعه با همکاری خیرین و دیگر سازمان‌ها در شهرستان گناوه موفق به توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته مواد غذایی در چندین نوبت بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی در شهرستان گناوه با رعایت حریم نیازمندان به یاری آنها رفتند و به کسانی که امکانات تهیه مایحتاج خود را ندارند، کمک کردند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اصولی که در بخشش و دستگیری از نیازمندان، مهم و رعایت آن وظیفه انسانی ما است، کمک‌ها به صورت محرمانه و بدون تشریفات است، هرچند اطلاع‌رسانی و تشویق دیگران به این امر خیر نیز بسیار مهم و ضروری است.

وی بابیان اینکه بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان شهرستان گناوه به طور منظم در حال بروزرسانی است، گفت: امسال نیز باید به صورت هماهنگ و براساس سامانه طراحی شده نسبت به توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان و مستمندان در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کرد.

در پایان رکنی حسینی افزود: در ماه مبارک رمضان تا جای ممکن نباید بگذاریم خانواده‌ای در شهرستان گناوه در تأمین مایحتاج خود دچار مشکل اساسی شود.

انتهای پیام
captcha