توصیه پزشکان مسلمان انگلیسی به واکسیناسیون
کد خبر: 3963866
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

توصیه پزشکان مسلمان انگلیسی به واکسیناسیون

پزشکان مسلمان انگلیسی همه مسلمانانی را که در ماه رمضان روزه می‌گیرند،‌ به دریافت واکسن کرونا ترغیب و تأکید کردند که واکسن روزه را باطل نمی‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، روزنامه ایندیپندنت نوشت که پزشکان مسلمان ضمن درخواست برای دریافت واکسن کرونا در روزهای ماه مبارک رمضان، از کارکنان خدمات بهداشتی انگلیس، شخصیت‌های دینی و سایر مسلمانان خواستند تا در طول ساعات روز در ماه رمضان به مراکز تزریق واکسن مراجعه کرده و واکسن کرونا را دریافت کنند.

دکتر فرزانه حسین، پزشک مسلمان در شرق لندن در این باره گفت: مسلمانان باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسینه شوند.

وی همچنین نسبت به بازگشایی شهرها و ادامه عبور و مرور بین شهرهای انگلیس هشدار داد و گفت که این کار موجب بروز موج سوم کرونا خواهد شد.

در همین زمینه اتحادیه خرده‌فروشان انگلیس(BRC) تأکید کرد که مردم باید به پروتکل‌های بهداشتی درباره کرونا در مغازه‌های خود و هنگام خرید و فروش پایبند باشند.

هلن دیکینسون، مدیر اجرایی این اتحادیه تأکید کرد: همه ما به حفظ سلامتی خود، همکاران و سایر مردم نیازمندیم. لذا از همه افراد می‌خواهیم که اگر شخصی در مورد ماسک زدن یا رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر داد، با او مخالفت نکنند.

بنا به نوشته این روزنامه، از روز دوشنبه مراکز تجاری انگلیس بازگشایی شده اما ویروس کرونا همچنان وجود دارد. بنابراین مشتریان و فروشندگان باید با احترام به قوانین و پروتکل‌های بهداشتی به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.
انتهای پیام
captcha