بدون نگاه حزبی و سیاسی در انتخابات شورا‌ها ورود پیدا کردیم / فراخوان اعلام برنامه کاندیدا‌ها تا ۲۵ فروردین
کد خبر: 3963874
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
ایرانی‌جم:

بدون نگاه حزبی و سیاسی در انتخابات شورا‌ها ورود پیدا کردیم / فراخوان اعلام برنامه کاندیدا‌ها تا ۲۵ فروردین

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: بدون گرایش و نگاه حزبی، سیاسی و جناحی در ششمین دوره انتخابات شورا‌ها مردم را به مشارکت بیشتر در انتخاب افراد توانمند و صالح ترغیب و تشویق می‌کنیم.

بدون نگاه حزبی و سیاسی در انتخابات شورا‌ها ورود پیدا کردیم / فراخوان اعلام برنامه کاندیدا‌ها تا ۲۵ فروردینبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، شامگاه یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه در نشست با جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی در اردبیل، اظهار کرد: یاد و خاطره معماران جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل را نظیر مرحوم نباتی، ملکی، جعفری و شمس گرامی داشته و اعلام می‌کنیم این تشکل صنفی بعد از چهار دهه فعالیت و دریافت مجوز رسمی از سال ۸۰ سعی کرده تا در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به فعالیت سازنده خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در کنار ۵۲ حزب سیاسی و صنفی سعی کرده تا به عنوان تشکلی مردمی در همه ایام سال حضور موثر در دفاع از حق مردم و پیگیری مطالبات عمومی داشته باشد به طوری که این مجموعه فعالیت محدود ایام انتخاباتی نداشته و در طول سال سعی کرده به صورت حرفه‌ای با همراهی متخصصان و نخبگان علمی و دانشگاهی امر مطالبه‌گری را در اولویت کار‌ها قرار دهد.

تشکیل ۱۲ کمیته تخصصی در مجمع مطالبه‌گران اردبیل

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل به شکل‌گیری مجمع مطالبه‌گران استان اردبیل با تشکیل ۱۲ کمیته اشاره کرد و گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های اجتماعی و فرهنگی، اساتید و دانشگاه‌ها، اصناف، اقتصاد، بهداشت و درمان، حقوقی، سیاسی، عمران شهری، کشاورزی، گردشگری، محیط زیست و رسانه و اطلاع‌رسانی با ۴۲۰ نفر اعضا می‌باشد که فعالیت مستمری را در طول سال با رویکرد پیگیری مطالبات به حق مردم از مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس و شورا‌ها انجام می‌دهند.

ایرانی‌جم تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر به این نتیجه رسیدیم که در مسیر توسعه شهر و احقاق حقوق شهروندان نباید بی‌تفاوت باشیم بلکه پرچم مطالبه‌گری را جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل برافراشته تا با همکاری و همدلی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و خواص جامعه بتواند کار‌ها را به شکل شایسته به پیش ببرد.

وی افزود: در انتخابات پیش روی شورای شهر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان ورود عالمانه پیدا کرده تا مردم را به انتخاب افراد صالح، شایسته، توانمند و متخصص در حل مشکلات شهر کمک کرده تا با تکیه بر خرد جمعی و مشورت و همدلی بهترین و شایسته‌ترین افراد در پارلمان محلی قرار گیرند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، بیان کرد: ما در سال‌های اخیر با دعوت از استاندار، مدیران استانی و نمایندگان مجلس و همچنین رئیس شورا و شهردار سعی کردیم تا پیگیر مطالبات مردم باشیم و در انتخابات ششمین دوره شورا‌ها نیز با انتشار فراخوان از کاندیدا‌های توانمند دعوت کردیم تا ۲۵ فروردین ماه در قالب فرم ارائه شده رزومه و رویکرد‌های خود را برای حضور در صحنه انتخابات شورا‌ها ارائه کنند.

ایرانی‌جم اضافه کرد: قطعا در فضاسازی انتخاباتی و انتخاب ۱۶ نفر عضو اصلی و علی‌البدل رسانه‌ها نقش محوری داشته و امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم هم شهروندان را به مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق کرده و هم در انتخاب کاندیدا‌های شایسته نقش‌آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: به دور از نگاه حزبی، سیاسی و جناحی جامعه اصلامی اصناف و بازاریان دنبال افراد توانمند و متخصص برای حضور در جایگاه پارلمان محلی است که امیدواریم با بهبود شرایط کرونا این مجموعه بتواند در پیگیری مطالبات و پاسخگو بودن مسئولان و نمایندگان به رسالت خود به شایستگی عمل کند.

در این جلسه تعدادی از خبرنگاران اصحاب رسانه دیدگاه‌های خود را در مورد مسایل و موضوعات مطرح شده به ویژه نقش جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، تقویت نظام مطالبه‌گری، توجه به انتخاب کاندیدا‌های شایسته برای حضور در جایگاه شورای شهر، پرهیز این تشکل از نگاه حزبی، جناحی و سیاسی و پاسخگو بودن مدیران، مسئولان و منتخبان مردم در مجلس و شورا‌ها در کنار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در طرح مسایل و موضوعات مختلف کمیته‌های 12گانه مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha