برنامه‌های متنوع جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در ماه رمضان
کد خبر: 3963883
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

برنامه‌های متنوع جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در ماه رمضان

مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل ویژه‌برنامه‌های قرآنی را برای برگزاری در ماه رمضان امسال طرح‌ریزی کرده است.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ماه رمضان ۱۴۰۰، اجرای برنامه‌های گوناگونی از سوی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان و مبلغان به صورت حضوری و مجازی و قرائت جزء‌خوانی حضوری در قالب جلسات سیار ماه رمضان شامل قرائت، احکام و مسائل روز اشاره کرد.

جزء‌خوانی مجازی قرآن به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع بیماری‌ها، آموزش مباحث قرآنی تلفیقی با نهج‌البلاغه، آموزش احکام روزانه، پاسخگویی به احکام، آموزش آیات قرآن به‌صورت عملی، آموزش نماز و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تحت پوشش از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ماه مبارک است.

همچنین برپایی مراسم احیای لیالی قدر شامل قرائت قرآن، ادعیه لیالی قدر و سخنرانی، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) به صورت حضوری همراه با قرائت قرآن، ادعیه و اهدای هدایا به اسامی حسن، برپایی مراسم وفات حضرت خدیجه(س) شامل قرائت قرآن، سخنرانی با موضوع الگوبرداری از حضرت خدیجه(س) و اهدای جوایز به اسامی خدیجه و برپایی مراسم احیای شب عید فطر و برپایی کلاس‌های آموزش نونهالان نیز از سوی این مؤسسه در ایام ماه رمضان اجرا می‌شود.

قرائت ادعیه مفاتیح‌الجنان و تقدیر از فعالان قرآنی مرکز و ارائه آموزش‌های اخلاقی، خلاقیت، ولایت هر هفته در سه جلسه از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام است.

قبل از ماه رمضان نیز کارگا‌ه‌های آموزشی با عنوان‌های تلاوت قرآن، حلاوت نهج‌البلاغه، طراوت احکام با محوریت درسنامه نهج‌البلاغه نیز برپا شده است.

یادآور می‌شود، این مرکز در آران و بیدگل خیابان ۲۲ بهمن، اهل بیت ۲۱، جنب امامزاده محسن(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha