توزیع 700 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان در یزد
کد خبر: 3964049
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲

توزیع 700 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان در یزد

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان یزد از توزیع 700 بسته معیشتی در قالب طرح «کمک مؤمنانه» به خانواده زندانیان آسیب‌پذیر و نیازمند خبر داد.

توزیع 700 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حدادزاده، رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان یزد، 23 فروردین در مجمع عمومی این انجمن در محل کانون اصلاح و تربیت یزد، اظهار کرد: انجمن در سال 99 در راستای اهداف تعریف شده خصوصاً در بحث حمایت از خانواده مددجویان اقدامات بسیار خوبی انجام داد و یکی از مهمترین این اقدامات می‌توان به بحث معیشت خانواده‌هایی که به کمک مالی و معیشتی نیاز داشتند، اشاره کرد که در طرح کمک‌ مؤمنانه با استفاده از منابع درآمدی انجمن و حمایت خیران و نیکوکاران و در آخرین مرحله این طرح در سال گذشته، 700 بسته معیشتی توزیع شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان یزد بحث اشتغال خانواده مددجویان و رسیدگی به امور شغلی آن‌ها را بسیار مهم برشمرد و افزود: درهمین راستا یک کارگاه خیاطی در محوطه باز استخر عدالت با کمک شرکت‌های فعال در این حوزه احداث و تعدادی از خانواده مددجویان مشغول به فعالیت شدند که در این راستا فرصت کار در منزل برای برخی دیگر از خانواده‌ها فراهم شد.

حدادزاده؛ مدیریت منابع درآمدی و پایدار کردن این منابع را دیگر اقدام انجمن در سال 99 دانست و بیان کرد: در این زمینه دستگاه‌های مسئول و خیران نقش خوبی را ایفا کردند که اثرات آن در سال ۱۴۰۰ بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

شهمیر صاحبی، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان یزد نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این انجمن در سال 99 را ارائه کرد و از مسئولان دستگاه‌ها خواست مثل همیشه یاری رسان خانواده مددجویان باشند.

انتهای پیام
captcha