دوره تخصصی آموزش پروپوزال‌نویسی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3964269
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

دوره تخصصی آموزش پروپوزال‌نویسی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: به همت جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دوره تخصصی آموزش پروپوزال نویسی و استخراج مقاله و کتاب از پایان‌نامه برگزار می‌شود.

ارسالی| دوره تخصصی آموزش پروپوزال‌نویسی در آذربایجان غربی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، سیدجعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: به همت جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دوره تخصصی آموزش پروپوزال نویسی و استخراج مقاله و کتاب از پایان‌نامه ویژه ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان  کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌شود.

وی گفت: آشنایی با نحوه نگارش بیان مسئله،  نحوه استخراج موضوعات روز و کاربردی،  آشنایی با گزاره‌های تحقیق،  آشنایی با انواع روش‌های پژوهش،  نحوه استخراج و پذیرش مقالات داخلی و خارجی،  آشنایی با انواع فصل‌نامه‌ها و همایش‌ها جهت چاپ مقالات از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه گواهی معتبر جهاددانشگاهی برای این دوره‌ها صادر خواهد شد، ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به آدرس www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 33456286 -044 تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا 5 اردیبهشت 1400 بوده و برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و وبیناری با استفاده سامانه تخصصی آموزشی جهاد دانشگاهی خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha