دو پویش دانشجویی در ماه رمضان برگزار می‌شود
کد خبر: 3964661
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی؛

دو پویش دانشجویی در ماه رمضان برگزار می‌شود

شعب سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری دو طرح رمضانی «همای رحمت» و «نان و پنیر و همدلی» کرده است.

پویش دانشجویی در ماه رمضان

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، این طرح‌ها در دو قالب ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی و ارائه اقلام و سبد غذایی برگزار می‌شود.

در طرح همای رحمت، به همت کانون مهربانان سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان، خدمات آموزشی، بهداشتی و تغذیه‌ای برای شهروندان کم‌برخوردار سطح استان گیلان از طریق ایجاد بستری مناسب برای مشارکت داوطلبانه با تأکید بر مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشجویان، ارائه می‌شود.

این طرح، افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به رعایت نکات بهداشتی و خودمراقبتی و ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی به دانش‌آموزان آسیب‌دیده و بازمانده از تحصیل در شرایط آموزشی نوپدید ناشی از همه‌گیری ویروس و رسیدگی به تغذیه سالم شهروندان ساکن در حاشیه‌ی شهرها، که تحت پوشش هیچ‌یک از سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی و مساعدتی نیستند را دنبال می‌کند.

طرح خیریه نان و پنیر و همدلی نیز با هدف حمایت از اقشار محروم از خدمات اجتماعی در ماه مبارک رمضان اجرا و اعضای سازمان دانشجویان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه اقلام غذایی برای توزیع در بین اقشار محروم تلاش می‌کنند تا مسئولیت اجتماعی خود برای رسیدگی به نیازمندان را در ماه کرامت انجام دهند.
 
پویش دانشجویی در ماه رمضان

جامعه هدف در این طرح، خانواده‌هایی هستند که در مناطق حاشیه شهر مشهد یا روستا‌های اطراف زندگی می‌کنند و تعداد زیادی از آن‌ها به دلایل مختلف از جمله نداشتن اوراق هویتی و یا مهاجر بودن از خدمات مربوط به اقشار آسیب‌پذیر محروم هستند.

دانشجویان و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان دانشجویان به نشانی isojd.ac.ir مراجعه یا با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha