آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ برای ۳۲۰ ایثارگر آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3965246
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ برای ۳۲۰ ایثارگر آذربایجان‌غربی

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ برای ۳۲۰ نفر از ایثارگران آذربایجان غربی از امروز آغاز شد.

ارسالی| آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ برای ۳۲۰ ایثارگر آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، زیبا والی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، ۲۸ فروردین‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا برای ایثارگران استان اظهار کرد: در مرحله دوم این واکسیناسیون، ۳۲۰ نفر از جانبازان معزز شیمیایی، نخاعی، بصیر، قطع دو اندام و والدین معظم چند شهید که مرحله اول واکسن را تزریق کرده‌اند، مرحله دوم را نیز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، باید تا پایان واکسینه شدن تمام افراد جامعه علیه این بیماری همچنان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: این طرح برای سایر جامعه ایثارگری نیز با پیگیری‌های صورت گرفته در سال جاری انجام می‌شود.

وی گفت: برای آن دسته از ایثارگرانی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را ندارند، با هماهنگی اداره بهداشت استان تزریق واکسن در منزل صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
captcha