سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد معرفی شد
کد خبر: 3965529
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد معرفی شد

در مراسمی با حضور قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام متوسل به عنوان سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد معرفی شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد معرفی شدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، امروز، 29 فروردین و با حضور نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از زحمات حجت‌الاسم محمد فخرالدینی تقدیر و حجت‌الاسلام متوسل به عنوان سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد معرفی شد.

نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم اظهار کرد: مبنا و سرلوحه فعالیت‌ها در این نهاد بر آیه شریفه «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ» قرار داده شده و حجت شرعی در تصمیمات و رضایت الهی در کارها همواره مدنظر است.

وی ادامه داد: نگاه در تبلیغات اسلامی حزبی و جناحی نیست و مبنا و ملاک همه فعالیت‌ها منویات ولی امر مسلمین بوده و هرگز از این مسیر عدول نخواهیم کرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با توجه به شرایط خاصی که در یک سال گذشته وجود داشته و در ایام کرونا فعالیت این نهاد فقط ایام‌الله نبود و چندین مناسبت دیگر اعم از نیمه‌شعبان، ایام محرم و صفر، ویژه برنامه لبیک یا حسین  و ... نیز در کنار سازمان تبلیغات حضور فعال داشته است. 

لطفی؛ پاسخ به شبهات به صورت مستدل، منطقی و باورپذیر را در رأس کارهای این نهاد دانست و ادامه داد: هیچ جدایی و تفاوتی بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها نیست و ما با عنوان خادم و هماهنگ کننده فعالیت‌ها حضور داشته و خواهیم داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: امروز که دشمن مبانی انقلاب را هدف قرار داده باید حضور بهتری داشته باشیم، بویژه مراسم روز جهانی قدس امسال که اعلام انزجار و برائت از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است، با رویه متفاوت و توجه به شرایط کرونا و استفاده از نظرات مردم در قالب اتاق فکر برگزار خواهد شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با توجه به رویدادهایی که اخیراً به وقوع پیوست و خباثت‌های رژیم منحوس صهیونیستی، کاملاً مشخص شد که اگر نیروهای اسلامی در یمن و فلسطین به وظیفه اسلامی خود عمل می‌کنند، به دلیل این است که این مسئله مستقیماً با امنیت ملی ما در ارتباط است و لذا انجام برنامه‌های ایام الله و بویژه روز جهانی قدس به صورت خاص‌تر باید پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن 99 که به صورت خودرویی برگزار شد گفت: تنها راهپیمایی بعد از انقلاب که هیچ گونه فراخوانی نداشت و مردم همه آمدند این راهپیمایی بود که علی رغم پخش تصاویر و فیلم‌های این رویداد باشکوه اما شور و حضور مردم به مراتب بیشتر بود و از همراهی و مساعدت همه اقشار مختلف سپاسگزاریم. 

انتهای پیام
captcha