طرح «هم‌نشینی با قرآن» ویژه ماه رمضان در یزد آغاز شد
کد خبر: 3965696
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

طرح «هم‌نشینی با قرآن» ویژه ماه رمضان در یزد آغاز شد

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن تشریح عملکرد فعالیت‌های این کانون از آغاز طرح «هم‌نشینی با قرآن» ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح «هم‌نشینی با قرآن» ویژه ماه رمضان در یزد آغاز شدمحدثه اسدی، دانشجوی رشته داروسازی و دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا اظهار کرد: این کانون دانشجویی از سال۱۳۸۴ با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی آغاز به فعالیت کرد.

وی افزود: کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در واقع استعدادهای قرآنی را در زمینه‌های تخصصی شناسایی و پرورش می‌دهد و فضای قرآنی را در دانشگاه ایجاد می‌کند.

اسدی ادامه داد: با برگزاری انتخاباتی که در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ انجام شد و اعضای شورای مرکزی کانون قرآن و عترت طبق آرا مشخص شدند بنده نیز با حداکثر آرا به عنوان دبیر کانون فعالیت را آغاز کردم.

وی با اشاره به اهم اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از بهمن ماه۱۳۹۷ تا به امروز اظهار کرد: تشکیل کلاس‌های مجازی صوت و لحن، تشکیل کلاس‌های مجازی حفظ و تفسیر، اقدام به تشکیل پیج قرآن و عترت و ارائه محتوا در پیج با توجه به مناسبت‌های مختلف، تهیه پوستر برای مناسبت‌های گوناگون و تولید محتوا برای درج در کانال و پیج این کانون، برگزاری مسابقه حل جدول «بعثت نور» جهت مناسبت مبعث پیامبر و اهدای جوایز به سه نفر از برگزیدگان و برگزاری مسابقه خوشنویسی جهت مناسبت نیمه شعبان از مهمترین فعالیت‌های انجام شده طی دو سال گذشته است.

اسدی ضمن اشاره به برگزاری طرح «هم‌نشینی باقرآن» در ماه مبارک رمضان گفت: در این طرح فایل صوتی حاوی تلاوت قاریان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و در ادامه تفسیر صفحه تلاوت شده قرار گرفته و در پایان نظرسنجی از قاریان در کانال جهت مسابقه و انتخاب دو قاری برتر با رأی داوران و دانشجویان انجام خواهد گرفت.

وی همچنین از ارائه احادیث روزانه درکانال قرآن و عترت توسط تیم تولید محتوای کانون قرآن و عترت دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: طرح‌ها و برنامه‌ها و مسابقات دیگری نیز در دستور کار این کانون دانشجویی داریم که با همکاری اعضای شورای مرکزی و اعضای کانون و همچنین دانشجویان در مناسبت‌های مختلف جهت ادامه فعالیت کانون و اعتلای اهداف کانون پیش خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha