کمک 250 میلیونی کشاورز یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
کد خبر: 3965749
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

کمک 250 میلیونی کشاورز یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

محمدرضا سلطانی گردفرامرزی، کشاورز یزدی همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان مبلغ 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

کمک 250 میلیون تومانی کشاورز یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان، حاج محمدرضا سلطانی گردفرامرزی، کشاورز یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ 250 میلیون تومان را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

این نیکوکار یزدی هدف از این اقدام خداپسندانه را رضای خداوند متعال بیان کرد و گفت: در قالب برنامه تلویزیونی «ماه مهربانی» و پخش آیتم مصاحبه با زندانیان جرائم غیرعمد تصمیم گرفتم تا این مبلغ را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنم.

همچنین در اقدامی هیئت قمر بنی هاشم(ع) بشنیغان شهرستان میبد با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون ریال زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کردند.

مددی مقدم، رئیس زندان اردکان با تقدیر از این هئیت در انجام این امر نیک و آزادی این جوان 25 ساله، پیشگامی هیئت‌های مذهبی در زمینه آزادسازی زندانیان را قابل تقدیر و خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت خیران شد.

انتهای پیام
captcha