اجرای 5 مرحله طرح رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان
کد خبر: 3966080
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می‌شود؛

اجرای 5 مرحله طرح رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان

به همت سپاه ثارالله استان کرمان، تا پایان ماه مبارک رمضان پنج مرحله کمک‌های مؤمنانه در کرمان توزیع می‌شود.

به گزارش اینکا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۳۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های کمک مؤمنانه در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

وی ادامه داد: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک‌های مؤمنانه، قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن‌مجتبی(ع) در کرمان تشکیل شد و سال گذشته طی ۹ مرحله، ۴۰۲ هزار بسته معیشتی به ارزش  ۱۳۱میلیارد تومان بین۶۲ هزار خانواده آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

معروفی افزود: در سال ۱۳۹۹ در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تعداد ۳۸۰۱ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در سراسر استان کرمان با مبلغ ۶۹ میلیارد تومان انجام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص برنامه‌های سال۱۴۰۰ بیان کرد: امسال در زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی و هم‌چنین در زمینه توزیع کمک‌های مؤمنانه برنامه‌هایی داریم.

وی افزود: از اول سال تاکنون ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و تا آخر ماه مبارک رمضان با حمایت رده‌های حمایتی و به‌صورت قرارگاهی، طی ۵ مرحله کمک‌های مؤمنانه توزیع خواهدشد. پیش بینی شده است در نیمه ماه مبارک رمضان و لیالی قدر غذای گرم توزیع شود.

معروفی با اشاره به اینکه امسال رویکرد کمک‌های مؤمنانه متفاوت شده است، بیان کرد: موضوع آزادی زندانیان غیر عمد، اشتغال خرد، آب شرب و بهداشت در استان کرمان و همچنین بحث ازدواج آسان از موضوعات جدی است که برنامه‌ریزی‌هایی برای آن انجام شده است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه‌هایی در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم در سال۱۴۰۰ کارهای بزرگتری انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha