برنامه‌های رادیو ایران در گرامیداشت حضرت خدیجه(س)
کد خبر: 3966282
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

برنامه‌های رادیو ایران در گرامیداشت حضرت خدیجه(س)

رادیو ایران با ویژه برنامه‌های «حرفی از نام تو»، «دور عاشقان»، «به نام عشق» و «اسوه ایثار» سالروز وفات حضرت خدیجه (س) را گرامی می‌دارد.

برنامه‌های رادیو ایران در گرامیداشت حضرت خدیجه(س)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران؛ به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) در دهم رمضان، رادیو ایران ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه کرده است. یکی از این برنامه‌ها «حرفی ازنام تو» است که پنج شنبه دوم اردیبهشت با تمرکز برای فداکاری‌های این بانوی بزرگ اسلام از ساعت ۱۸:۰۵ با اجرای رضا آقاشریفیان پخش می‌شود.
 
«دور عاشقان» ویژه‌برنامه دیگری است که دوم اردیبهشت از ساعت ۲۲ و با اجرای حسن همایی در سوگ حضرت خدیجه (س) پخش خواهد شد. در برنامه «به نام عشق» نیز از نقش همسری ایشان برای پیامبر (ص) و مادری او سخن گفته خواهد شد. این برنامه جمعه سوم اردیبهشت به تهیه‌کنندگی مرضیه طبرستانی و حضور حجت الاسلام مبشری و اجرای فاطمه حاتمی ساعت ۱۰:۰۰ پخش می‌شود.
 
«اسوه ایثار» از چگونه مسلمان شدن این بانوی بزرگ می‌گوید. این برنامه نیز جمعه سوم اردیبهشت ساعت ۱۶:۰۰ با اجرای حسین خدادبیگی از رادیو ایران پخش خواهد شد.
 
یادآور می‌شود؛  حضرت خدیجه (س)، پس از یک عمر تلاش و کوشش و ۲۵ سال خدمت به رسول گرامی (ص) و دین مبین اسلام، پس از بازگشت از محاصره قریش در شعب ابی طالب، در دهم رمضان سال دهم بعثت، رحلت کرد.
انتهای پیام
captcha