۱۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی فوت کردند
کد خبر: 3966540
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

۱۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر در استان بر اثر این بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴ هزار و ۵۱ نفر رسید.

ارسالی امروز| ۱۸ فوتی در آذربایجان‌غربی بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشتهجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به عصر پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه، ۱۸ نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴ هزار و ۵۱ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۸۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی شده که با احتساب این تعداد، شمار کل مبتلایان استان ۱۴۵ هزار و ۳۳۰ نفر رسید و هم اکنون هزار و ۳۲۱ بیمار با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی بستری هستند.

آقازاده بیان کرد: شهرهای ارومیه با ۹ نفر، تکاب با ۲ تن، مهاباد با ۲ نفر، نقده ۱ تن، میاندوآب با ۱ نفر، ماکو با ۱ تن، خوی و بوکان نیز با ۱ نفر کشته، آمار فوتی‌های کرونایی دارد که ارومیه بیشترین تعداد جان باختگان را دارا است.   

وی ادامه داد: تعداد بستریان مشکوک به کرونا ۵۹۱ نفر بوده و شهرستان‌های ارومیه با ۸۹ نفر، خوی ۳۱ تن و میاندوآب با ۲۱ نفر بیشترین میزان بستری در ۲۴ ساعت گذشته را دارند و انواع جهش یافته بیماری خطرناک‌تر بوده و نیاز است بیش از گذشته جدی گرفته و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

 

انتهای پیام
captcha