پویش ملی «خانه‌های قرآنی» در اردبیل راه‌اندازی شد
کد خبر: 3966792
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

پویش ملی «خانه‌های قرآنی» در اردبیل راه‌اندازی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، از راه‌اندازی پویش ملی «خانه‌های قرآنی» با محوریت ستاد فهمای استان اردبیل، خبر داد.

پویش ملی «خانه‌های قرآنی» در اردبیل راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، چهارم اردیبهشت‌ماه، از راه‌اندازی و شروع به کار دبیرخانه پویش ملی «خانه‌های قرآنی» همزمان با ماه مبارک رمضان در ستاد فهمای استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف اجرای برنامه‌های قرآنی در منازل در شرایط شیوع بیماری کرونا و مشارکت عموم مردم در برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان است.

وی یادآور شد: این پویش در موضوع‌های قرآن، دعا و مناجات‌خوانی، نماز جماعت و روزه اولی‌ها هست و بخش‌های پویش نیز با محوریت عکس، نقاشی و فیلم صد ثانیه‌ای است.

سقاء، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال عبارت «خانه قرآنی» به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۹۴۰۴۵۱ در این پویش شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تاکید کرد: در بخش عکس با موضوع‌های تلاوت قرآن کریم، نماز جماعت و جشن تکلیف روزه اولی‌ها به‌صورت خانوادگی حداکثر ۲ اثر، در بخش نقاشی با موضوع‌های آیات قرآنی ویژه رده سنی ۷ الی ۱۴ سال هر نفر یک نقاشی و بخش فیلم صد ثانیه‌ای با موضوع‌های دعا و مناجات‌خوانی(دعا‌های ویژه ماه مبارک رمضان) در رده سنی آزاد برای نفر یک اثر با حجم حداکثر ۳۰ مگابایت پیش بینی شده است.

وی افزود: علاقمندان آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۰۱۴۰۲۱۵۱۶ همراه با مشخصات خود تا تاریخ ۳ خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر ارسال کنند، به ۳۰ خانواده منتخب کمک هزینه مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha