برگزاری مسابقه قرآنی کودک و نوجوان در زنجان
کد خبر: 3967020
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

برگزاری مسابقه قرآنی کودک و نوجوان در زنجان

مسابقه قرآنی کودک و نوجوان با محوریت حفظ سور کوتاه، اشعار قرآنی و نقاشی با مضمون ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه قرآنی کودک و نوجوان در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه قرآنی کودک و نوجوان در قالب ششمین جشنواره «قرآنی، فرهنگی و هنری» رمضان 1400 ویژه دختران و پسران سه تا 10 سال به همت دارالقرآن کریم زنجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسابقه با محوریت حفظ سور کوتاه، اشعار یا پیام‌های قرآنی در قالب فیلم یک دقیقه‌ای و نقاشی با مضمون ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 15 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان باید آثار خود را از طریق پیام‌رسان تلگرام یا ایتا به شماره 09191418041 ارسال کنند. آثار ارسال شده از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی http://instagram.com/koodakzanjan منتشر خواهد شد.

همچنین مسابقه «به وقت عاشقی» ویژه براداران در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال با محوریت ادعیه ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده و علاقه‌مندان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند. همچنین حضور شرکت‌کنندگان از سایر استان‌ها نیز بلامانع است.

 

انتهای پیام
captcha