اجرای مسابقه در پویش «جلسات خانگی قرآن کریم»
کد خبر: 3967394
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

اجرای مسابقه در پویش «جلسات خانگی قرآن کریم»

مسابقه پویش «جلسات خانگی قرآن کریم» هر روز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه قرآنی در پویش «جلسات خانگی قرآن کریم»

به گزارش ایکنا، پویش جلسات خانگی قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان با همت فعالان قرآنی کشور در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای جلسات خانگی قرآن آغاز شده است.

در ماه مبارک رمضان سه کتاب «قرآن، کتاب مقاومت»، «سبک زندگی قرآنی» و «داستان‌های قرآنی» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم برای ارائه محتوا مشخص شده است؛ این محتواها به تناوب در روزهای ماه مبارک رمضان در کانال بارگذاری می‌شوند و هر روز از این مطالب، مسابقه‌ای طراحی و به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

از هر کتاب، یک سوال طراحی و به پنج نفر از پاسخ‌دهندگان (جمعاً ۱۵ نفر) جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال پویش جلسات خانگی قرآن کریم به نشانی jkqk_ir@ در پیام‌رسان ایتا از «محتوای فضای مجازی» استفاده کرده و در مسابقه مذکور شرکت کنند؛ همچنین برگزارکنندگان جلسات خانگی قرآن می‌توانند با تکمیل فرم «ثبت جلسه خانگی قرآن» در سایت www.jkqk.ir و ثبت اطلاعات جلسه، از خدمات مختلفی از قبیل آموزش، تربیت مربی، اهداء متبرکات، تامین محتوا و اعزام استاد به جلسات قرآنی بهره‌مند شوند.

برگزارکنندگان جلسات خانگی قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به سایت از خدمات مختلف این سامانه از جمله «تأمین محتوای جلسات خانگی قرآن کریم» بهره‌مند شوند؛ محتواهای این جلسات در دو قالب «فیزیکی (چاپی)» و «محتوای فضای مجازی» به مخاطبان (مدیران جلسات، مربیان و اعضا) ارائه می‌شود.

محتوای فضای مجازی جلسات خانگی قرآن کریم در کانال این پویش در پیام‌رسان ایتا در طول سال به ‌صورت مناسبتی و غیر مناسبتی برای استفاده اعضای جلسات بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha