ارائه نکات کلیدی در مورد نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3967965
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

ارائه نکات کلیدی در مورد نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، نکات مهمی در خصوص نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را بیان کرد.

ارائه نکات کلیدی در مورد نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه با بیان اینکه آزمون در روزهای 8 ، 9 و 10 اردیبهشت ماه بین ساعت‌های 9 صبح الی 19 عصر برگزار می‌شود، اظهار کرد: خارج از این بازه به هیچ وجه امکان شرکت در آزمون وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امکان ویرایش رشته و اطلاعات کاربری در روزهای آزمون به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود، تصریح کرد: شرکت کنندگان از تماس با پشتیبانی جهت این موارد اکیدا خودداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: شرکت‌کنندگان قبل از ورود در آزمون ابتدا نسبت به اتصال مطمئن و نسبتا پرسرعت به اینترنت اطمینان حاصل کرده و سپس با آگاهی کامل نسبت به آغاز آزمون اقدام کنند.

نبی زاده به اختلالات یا کندی احتمالی سامانه به دلیل حجم بالای شرکت‌کنندگان در برخی از ساعات روز اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود در صورت وقوع این مورد شروع آزمون خود را به ساعت های بعدی موکول کنید.

وی با بیان اینکه نوبت بندی خاصی برای شرکت در آزمون لحاظ نشده است، اظهار کرد: سؤالات به صورت سؤال به سؤال نمایش داده خواهد شد و امکان بازگشت به سوال قبلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: زمان پاسخگویی هر سوال مختص همان سوال بوده و در صورتی که در زمان مقرر پاسخی انتخاب نکنید سوال بدون جواب ثبت شده و خودکار به سوال بعدی خواهید رفت.

به گفته وی در صورتی که اعتراضی به سؤال نمایش داده شده دارید می‌توانید با انتخاب گزینه اعتراض به سؤال اعتراض خود را ثبت کنید، فرآیند بررسی اعتراضات بعد از برگزاری آزمون انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تاکید بر دقت در پاسخ دهی به دلیل داشتن نمره منفی در آزمون، بیان کرد: به هیچ عنوان در طول انجام آزمون اجازه خاموش شدن صفحه دستگاه خود ران دهید و یا به انجام امور دیگری نپردازید.

نبی زاده به خطاهای احتمالی اینترنتی نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که در هرکدام از سوالات با خطای اینترنت مواجه شدید ابتدا نسبت به اتصال خود به اینترنت اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به بارگذاری مجدد صفحه اقدام کنید.

وی تصریح کرد: سؤالات آزمون برای داوطلبان زیر 12 سال و نابینایان در رشته های حفظ هم به صورت متنی و هم به صورت صوتی بارگذاری خواهد شد و از زمان بالاتری برای پاسخ به سوالات برخوردار خواهند بود .

نبی زاده با بیان اینکه اعلام نتایج نهایی آزمون متعاقبا از طریق وب سایت quranedu.ir اطلاع رسانی می‌شود، یادآور شد: شرکت کنندگان در صورتی که با مشکل غیر قابل رفعی مواجه شدند، می‌توانند با شماره‌های پشتیبانی (20 خط ) 02191301232 و 02191302114 در روزهای قبل از آزمون از ساعت 8 الی 14:30 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha