تائید صلاحیت ۷۷۴ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3968464
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

تائید صلاحیت ۷۷۴ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۵۵ داوطلب تائید شده در هیات اجرایی انتخابات استان، ۷۴۴ نفر در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تائید و ۸۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

ملک‌محمد قربانپور، دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیار در خصوص روند تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مهلت قانونی ثبت نام حدود ۹۳۲ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند که از این تعداد صلاحیت ۸۵۵ نفر در هیات اجرایی انتخابات تائید و صلاحیت ۵۵ نفر نیز رد شد، همچنین ۲۲ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف زدند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۵۵ داوطلب تائید شده در هیات اجرایی انتخابات استان، ۷۴۴  نفر در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تائید و ۸۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند، همچنین ۲۸ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تایید صلاحیت‌ها هنوز قطعی نشده است و فرصت اعتراض برای داوطلبان رد صلاحیت شده وجود دارد، خاطر نشان کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج تعیین صلاحیت ها معترض هستند می‌توانند اعتراض خود را تا ۱۲ اردیبهشت ماه به هیات نظارت استان اعلام کنند.

 

انتهای پیام
captcha